Monday 26 January 2009

part33

planuri de weekend

sunt curioasa cate din astea o sa fac:

1)vreau clubbing, sa dansez pana la 4-5 dimineata; 2)vreau sa ma imbat cu vin bun si sa nu ma doara capul a doua zi; 3) vreau sa vad un film romanesc,eventual o comedie; 3)vreau sa mananc o ciorba de peste; 4) vreau sa ma duc sa-mi cumpar flori multe; 5) vreau sa lenevesc cu pisicu in brate; 6) vreau sa citesc o carte buna; 7) duminica daca e cald cum au zis astia vreau sa ma plimb cu motoreta;

Friday January 19, 2007 - 04:23pm (EET)
happened
happened magnify

baiatu de la shaorma: tot asha?

eu: da, fara usturoi.

baiatu de la shaorma: vai da` ce ai slabit..

eu: am fost in concediu,nu am mai avut cum sa mananc shaorma de la voi( hihihi)

alt baiat de la shaorma:daaa..de unde..nu te uiti la ea ce fumeaza, tot timpul o vad cu tigara.de aia e asha slaba.

Monday January 15, 2007 - 03:08pm (EET)
Entry for January 15, 2007

cateodata ar vrea sa fie liniste, atat de liniste incat sa-si auda respitatia, gandurile.cand nu avea chef ..nu avea si atat.ura sa sune telefonul, sa fie intrebata, sa raspunda..ar fi nice sa poata anunta:"today I`m not available". Dar cine isi putea permite luxul..?ea nu.ea trebuia sa fie disponibilia, oricand, oricum, oriunde.

azi nu stiu unde e.cred ca s-a saturat intr-o zi si a plecat.nu a spus nimanui unde.s-a ridicat si-a luat geanta si tigarile, mai putin telefonul a zis la revedere si ..gata.asta fusese tot.

Monday January 15, 2007 - 11:59am (EET)
Entry for January 10, 2007

merg pe jos.imi place sa merg pe jos cat mai mult.era si o vorba mai veche ce incuraja actiunea asta.pacat ca se circula prost.toti fac stanga, dreapta, se rotesc, se intorc, ba mai mult unii se opresc din senin, de crezi ca au patit ceva.cei care merg ca la plimbare in zonele aglomerate ma enerveaza la fel de mult ca cei care incetinesc ritmul dintr-o data, alturi de cei care trec pe rosu sau trec printre masini.pe primul loc la gradul de enervare provocata se afla fara indoiala cei care vocifereaza:"hei papushe"sau altele in genul.preferatul meu este bulevardul unirii - nu exista aproape deloc circulatie pietonala :D cred ca m-am intors cu fitze...o sa ma reobisnuiesc( doar ca nu vreau)

Wednesday January 10, 2007 - 02:20pm (EET)
back in "bisnis" - stuff about me
back in "bisnis" - stuff about me magnify

dupa 2 sapt de vacanta bine meritata in austria I`m back:D

stuff about me: happy - happy.d c? pai..:wagrain, SCS,kaprun,hubdorfl, lucruri bine facute,partii de mii de km,marion, florian, caii si pisicile,plapuma pufoasa,9 zile de skiat in conditii excelente,ski bus gratis,zipfer mult, wiskey si mai mult,ceai de fructe cu miere, nuddlesoup,paine traditionala,flying mozart,carciuma de pe partia de cupa mondiala din flachau si berea ei,shnitzelhaus,kitzsteinhorn - unde mi-am intrat in forma,magazinul louis din viena..( mai sunt..? nu mai stiu acum..s-ar putea sa mai fie)

acum o iau de la capat un pic mai vesela, mai aiurita, mai mahmura

later edit: blogul a fost scris cu intentia de a ma lauda, si de a informa pe cei curiosi.:))) trebuia sa fac si asta .pupez pe everybody asha k de inceput de an

Monday January 8, 2007 - 04:23pm (EET)

No comments: