Monday 26 January 2009

part31

forever
forever magnify

Forever torn apart
Forever gone
Forever things will come
Back to the start
Forever honesty
Forever gone
Forever trust to me
There can't be none



Forever senseless tears
Forever lies
Forever shameless fear
You won't pass by
Forever cannot win
Forever try
Forever live in sin
Under the sky

Thursday November 30, 2006 - 10:55am (EET)
ma intriga

foarte multe lucruri ma intriga, dar cel mai mult ma intriga atitudinile, lipsa de principii, lipsa de moralitate.Ma intriga cei care trec pe rosu( counducatori auto, moto sau pietoni), cei care nu dau prioritate salvarii si pompierilor, cei care se baga in fata la coada, cei care arunca hartii, ambalaje pe jos.Ma intriga ignoranta dusa la nesimtire, fatarnicia, parsivenia.Ma intriga cei care se baga in seama aiurea,cei insistenti fara motiv, cei superficiali, cei inculti, cei care nu au un gen muzical preferat sau o carte de capatai, cei care nu au un hobby, cei care nu au un scop.

da da..simteam nevoia sa scriu asta

Tuesday November 28, 2006 - 05:42pm (EET)
bine de stiut

Nu am pus degeaba un nou blast, "this is not me" chiar inseamna ceva.stati linistiti.apreciez ingrijorarea si simpatia impreuna cu empatia tuturor( asta chiar ma face sa cred ca celor din jur le pasa, si e un sentiment fff nice), dar majoritatea blogurilor nu au legatura cu viata mea de zi cu zi.Eu sunt chiar ok, rili.Putini stiu, si din acest moment cred ca vor sti mai multi:"Blog( just that)" nu e jurnalul meu , iar povestile mai vesele sau mai triste sunt pur si simplu povesti, unele inspirate din realitate, altele nascute din inspiratia data de Bachus sau de Mosh Ene.


everything is really all right.Ai avut dreptate Scarleto, pana la urma totul e ok.


Thursday November 23, 2006 - 09:32am (EET)
o sa fie bine...
erau momente cand se straduia sa fie puternica.toti ii spuneau ca este si ea nu trebuia sa-i dezamageasca.isi inghitea lacrimile, se facea ca are treaba invartindu-se de colo colo prin casa mutand scrumierele si paharele.in momentele astea neputinta o coplesea.dezechilibrele nu-i priau.incepuse din nou sa fumeze mult prea mult, pofta de mancare era o amintire mult prea veche.in momentele astea avea tendinta sa se ascunda, sa incuie usa in urma ei, sa arunce cheia si sa doarma, sa se trezeasca, sa planga si sa adoarma din nou.si dupa ce ar fi facut asta de cateva ori, suficiente cat sa nu mai simta pietroaiele si menghina sa se trezeasca , sa deschida geamul , sa-i creasca aripi si sa zboare din nou.tendintele insa nu se materializau niciodata.cu ochii in lacrimi o tinea in brate si incerca sa-i potoleasca hohotele de plans; dupa 30 de secunde s-a dus sa aduca o scrumiera.nu mai putea sa fumeze, dar si-a aprins o tigara numai ca sa faca ceva.spunea in soapta , mai mult ca pentru sine:" o sa fie bine.."
Monday November 20, 2006 - 04:48pm (EET)
Finest mess talk
Finest mess talk magnify

1alex :cine bebe, gutza?

je: nu fii porc

je: azi e ziua regelui

alex : asa

alex :nu stiam

je:mai citeste si tu

je :Image

alex: deabia am mancat

alex :am citit doar data de expirare de pe oua


2alex :da l in sange

je:pot sa scriu asta la status?

alex :bineinteles

alex :Image

je:stai sa reformulez cumva

je:Image

je:da-mi idee

alex :Image


je:ca nu pot sa scriu"da-l in sange"

alex:dete in sange ?


je :Image

je:deja se uita colegii urat la mine

je: ca rad

je:Image


alex :se uita cu ciuda?

je:nu pot sa-mi dau seama

je:sunt ocupata cu rasu

alex: daca se uita cu ciuda da-i in sange si pe ei

je: asha o sa fac

alex: gata ti-a trecut rasu?

je: nu chiar

alex :cum vrei tu sa reformulezi sange?

alex :vrei sa sune mai soft?

je :Image


3 je: nice blog

alex :Image

alex : e furaciune

je:Image



4 je:Image

alex :ce le place la fete sa vorbeasca cu je



5ro : vreau acasa !

je:si eu

je:nu am nici un chef

je:tre sa ma duc pana la banca

je:vrei sa-ti iau ceva de la la fourmi

ro :un sanswich

ro:ma rog

ro :intelegi ce vreau sa scriu

je:Image

je: sa vad dc gasesc din asta de vrei tu

je: nu sunt sigura ca au azi

ro: eu cred ca ar trebui sa plecam

ro : acasa

ro : acum

je: rili?

je: si eu



Tuesday November 14, 2006 - 03:35pm (EET)

No comments: