Monday 26 January 2009

part26

go !go! gooooo! kelu` 46
go !go! gooooo! kelu` 46 magnify
inca 6 zile..
Thursday August 17, 2006 - 02:13pm (EEST)
Entry for August 16, 2006

m-am trezit greu si buimaca.atunci cand i-am vazut pe cei trei cosari m-am gandit ca o sa fie bine pana la urma.cum de nu mi-a trecut nici o clipa prin minte ;ce e cu cosarii vara?astia nu sunt primavara?oare nu numai primavara aduc ei noroc?

ce era cu cosarii?
  • s-au pierdut
  • au crezut ca e primavara
  • erau straini
  • esti dusa
See results
Wednesday August 16, 2006 - 03:08pm (EEST)
short entry of 13th of August
short entry of 13th of August magnify
si iata-ma, duminica ora 16:35 in fata calculatorului meu de la munca.dintr-o data am devenit "o dragutza", uite asha se intampla cand esti prompt la cererile altora, iar atunci cd esti prompt la cererile tale esti rau si egoist, om al conjuncturii si nu mai stiu cum, scarlet stie mai bine.
Sunday August 13, 2006 - 04:53pm (EEST)
pentru tine...

deschid ochii incet.lumina aceea blanda a soarelui face ca peretii albi sa para calzi.fereastra deschisa si aerul diminetii si degetele lenese ce sa plimba pe spatele meu .camera asta goala nu a fost niciodata mai plina, mai plina de mine si de tine.razele soarelui imi canta o balada pe care nu am mai auzit-o demult.pisica sta tolanita pe pervazul geamului, m-as aseza si eu langa ea.imi aprind o tigara si privesc afara.castanul din fata geamului infloreste.privesc inauntru,tu stai intins cu privirea in tavan.as vrea sa stiu ce gandesti..sau poate ca nu vreau.Imi place tacerea dintre noi, care spune mai multe decat o mie de cuvinte.

***

pisica paseste usor peste piciorul meu stang.ma ridic in capul oaselor.afara abia mijeste de ziua.ea langa mine acoperita doar cu un sal.doarme ca o felina, ca si cum nu ar avea nici o grija pe lume.ceva la pielea ei arsa de soare, ceva din modul in care doarme ...ma intorc cu spatele la ea.poate daca nu o mai vad o sa treaca.si mainile care nu ma asculta si gandurile care nu-mi dau pace.ma asez langa ea si incep sa ii studiez spatele .poate daca se trezeste o sa plece si o sa ia totul inapoi cu ea.imi infig privirile in tavan si incerc sa nu mai fiu aici.

Friday August 11, 2006 - 10:52am (EEST)
?

ar fi facut pentru el orice.sentimentul de inferioritate in fata lui o facea sa se simta mai mult decat bine.avea nevoie de asta, chiar daca era la fel de puternica, daca nu chiar mai puternica decat el;ii placea sa fie mica si copil , vulnerabila in fata lui pentru ca el atunci avea sa o protejeze tot timpul.pentru acel sentiment de bine ar fi calcat totul in picioare si asta si facea.

s-a saturat sa fie puternica in fiecare zi, sa se lupte cu zmei si balauri, acasa era ea, copilul vulnerabil.si-a aprins o tigara, a urmarit mult timp fumul ce se indrepta catre tavan si s-a intrebat:"oedip?iubire bolnavicioasa..?sau..nu.."

Wednesday August 9, 2006 - 09:47am (EEST)

No comments: