Monday 26 January 2009

part23

late edit

ne indreptam frumos catre tersa;o gluma, niste ochi uimiti la vederea grasei cu aparat dentar de a izbucnit in ras cu mult prea multe precipitatii in micutzul si prea aglomeratul lift unde parca tot spatiul il ocupa tanti care apasa pe buton si coase goblenuri,stupoare:nici un coltishor de banca liber.Si doar in seara asta nu mai e nici o piesa de teatru.Dam o tura poate gasim niste amici la care sa atarnam.Gasim dar si ei atarnau la altii si culmea , necunoscuti.dupa o br am gasit o masa .am tabarat pe ea .si au venit ei:ea pasionata de astrologie proaspat venita din grecia, el cu tricou cu homer, cu fata de homer diferenta fiind ca unu e insurat cu o tipa cu parul albastru si mai are si cativa copii iar celalat are 48 de ani si se roaga maica`sa de el sa se insoare.ea:"draga pe tine ar trebui sa te ia o tiganca.eu cred ca asa e cel mai bine." catre el.toata lumea rade.Am ras si eu.Am vorbit despre varna, despre placebo, ne-am facut planuri sa intram la idol.Chiar mi-era dor sa beau o br in oras.Acasa am tot baut de o luna de cand a inceput CM.Pe drum ii zic:"imi aduci tu aminte sa-mi pun telefonul la incarcat?"Nu stiu ce a fost in mintea mea.De dimineatza incercam prizele de zor.

in seara asta ma pregatesc de nunta.gata cu terasele

Friday July 7, 2006 - 05:31pm (EEST)
Entry for July 05, 2006

sunt iarasi pusa in situatia sa fac alegeri.ce imputita e treaba asta.merg acolo sau acolo, vreau aia sau cealalta;de fapt nu se pune problema de ce vreau ci de care ar fi calea optima, ca de vrut...cine nu vrea?!

am adormit.bine ca s-au gandit sa iasa pe balcon si sa nu-mi mai fumeze in nas.cine stie cat or fi stat acolo cert e ca de diminieata sticla de vin era goala, la fel si cele trei pachete de tigari.eu mi-am facut somnul de frumusete , ei au stat ca doua muieri la barfa.

probabil au vorbit si despre alegeri, dar cum nici unul din noi nu e genul sa se gandeasca prea departe, sau mai departe de urmatoarele trei zile..ma indoiesc ca au ajuns la o concluzie;la fel cum nici somnul meu de frumusete nu mi-a adus vreun raspuns.

Wednesday July 5, 2006 - 12:12pm (EEST)
literatura
literatura blogosferica..prima data cand am auzit de asta mi s-a parut intr-adevar ilar.e clar :sunt adepta literaturii in stil clasic pe hartie.Devin insa din ce in ce mai uimita de tot ce se petrece.Intru in fiecare zi in vietile oamenilor cititndu-le blogurile si unele ma fascineaza.Poate ca avea dreptate dan..hmm.Se prea poate sa fie si din cauza plictisului care ma guverneaza zilele astea.
uite eu.ma apuc sa scriu.si scriu cateva randuri cu un chef nebun , dupa care..blank.WTF?!?!?!unde s-au dus cuvintele..?literatura mea blogosferica are de suferit din cauza asta.
e clar se vede ca nu am chef de nimic
Monday July 3, 2006 - 04:21pm (EEST)
me again
me again magnify

nu ,nu am mancat stelutze:) asha cum a crezut "pacasac di pi net"

pot zice ca am o coloana destul de sexy, nu?sau poate era mai sexy inainte sa faca cunostinta cu placa aia de ciment, nu stiu ca nu i-am mai facut poza inainte:p

Oricum ...dude, criminalul spatelui meu, dc ne vedem la CT ,..ti-o ieiImage I`ll be there waiting

Friday June 30, 2006 - 10:59am (EEST)
tuturor celor...
tuturor celor... magnify

..care mi-au suportat crizele 2 saptamani,care mi-au dat cursuri, care m-au incurajat,si celor care trag concluzii din blogul meu, concluzii pe care nu le inteleg,celor care nu stiu ce sa faca cu viata lor fie ea sentimentala, profesionala sau..mai stiu eu, celui care m-a carat si la propriu si la figurat, celei care ma ajutat sa ma incalt la bv,celor prostuti de imi fac viata mai amuzanta, celor care ma inspira..(gosh cati sunt!!), celor care se intereseaza, celor care dau sms-uri, chiar si celei care da numai bip-uri,dar mai ales celei care e plecata pentru o luna,celor doua care se marita la anu`, celei care are pisic mic si needucat, celei care a plecat in parang, celui care imi zice micutza mea ....

Wednesday June 28, 2006 - 11:33am (EEST)

No comments: