Monday 26 January 2009

part20

just ignoring

am inceput sa obosesc.abia azi mi-am dat seama de ce nu voiam sa ma enervez ieri.ma obosesc fazele astea mult mai mult decat ar trebui. ma duc acasa sa dorm. bine ca ma duc la mare in noaptea asta;abia astept sa o vad din nou, sa ma intind pe nisip , sa inchid ochii si sa nu ma gandesc la nimic.mi-a fost rau.acum incerc sa-mi fie bine.de atatea ori mi-am zis:"just ignoring", dar uneori..promit insa sa nu mai injur pe blogurile altora.


Friday May 26, 2006 - 02:07pm (EEST)
oameni rai ,domle

m-am tot gandit si razgandit daca e cazul sa-mi vars nevii aici sau sa trec peste ca un om matur ce sunt:))(lol)da..sunt oameni care au talentul de a enerva oameni, sunt oameni care vorbesc mult si prost, dar mai ales in plus, sunt oameni care tipa,sunt oameni care nu respecta parerea altora si comenteaza..cum se zice...aiurea in tramvai..asha..sunt oameni cu prea mult timp liber, sunt oameni care cred ca daca trag o bashina atrag atentia asupra lor, asta in caz ca i-am uitat, mai ales sunt multi oameni care se vor mai destepti si mai frumosi, mai interesanti decat sunt in realitate si sincer..am impresia ca nici nu or sa fie vreodata.am tot incercat sa nu ma cobor la nivelul acela de la talpa pantofului meu, care nu are mai mult de juma` de cm..dar se pare ca am si eu o doza de nesimtire +rautate+razbunare.deci:go fuck yourselves , ma fut pe parerile voastre si pe tot ce ganditi despre mine.E mai usor sa dai vina pe altii, nu?E mai usor sa fii mintit decat sa ti se spuna adevarul in fata, asta ati fi preferat?Ei bine eu nu pot sa fiu asa.Credeam ca am langa mine oameni maturi..cat am putut sa ma inshel,nu?

gata mi-au trecut nervii, nu mai stiu ce sa scriu

Thursday May 25, 2006 - 04:54pm (EEST)
welcome
welcome magnify
Tuesday May 23, 2006 - 05:00pm (EEST)
mai 2006
mai 2006 magnify
Monday May 22, 2006 - 05:40pm (EEST)
intalnire
intalnire magnify

imi place sa vorbesc cu oamenii in varsta;nu cu toti, doar cu unii.nu credeam sa raman asha marcata de o discutie intamplatoare in pta sf gh cu o doamna necunoscuta.m-a criticat si mi-a placut, mi-a zis lucruri pe care nu mi le-a zis nimeni referitoare la persoana mea.nu , nu era ceva ghicitoare.era o doamna la 60-70 de ani, imbracata nice si placuta.as fi stat ore intregi sa vb cu ea desi o vedeam pentru prima oara.poate chiar o iau razna:)a observat lucruri la mine pe care credeam ca le vad doar eu si ma obisnuisem sa cred ca sunt detalii nedemne de luat prea mult in seama.mi-a placut modul elegant si batranesc de a da sfaturi, nu ca la copilul ei ci ca la o eleva.nu am intrebat cum o cheama, cred ca am sa-i dau eu un nume:)chiar o iau razna.as vrea sa o mai vad peste un an sau doi tot pentru un sfert de ora sa vad ce-mi mai zice.

:) dap

Friday May 19, 2006 - 06:06pm (EEST)

No comments: