Monday 26 January 2009

part19

povesti
crem si catifelat.puf alb si mult verde.geamul deschis lasa fumul de tigara sa evadeze.masa rosie de vinul varsat, tarfele din poveste.vise pentru un an si planuri pentru o saptamana, temeri si isterii.fum mult care evadeaza.clinchet de pahare aproape goale,pixul lasa urme pe o foaie alba.inca nu stiu sa scriu rasul.somn de pisica.gustul de vin amestecat cu tutun.si somul asta care nu vreau sa vina, frica de vise prea frumoase sau prea urate.unii au viziuni.aud valuri, flori albe, rosii, un cantec trist.ziua de maine, ziua de azi intre echilibru si haos.si pixul care inca lasa urme pe foi de hartie si vise si planuri si mult fum si poate prea mult vin, pisica si somul, flori, valuri, azi.
Friday May 19, 2006 - 04:56pm (EEST)
taz
taz magnify
trebuie sa rectific.Am botezat in sfarsit pisicul oficial.Se numeste taz, oricum un nume ceva mai demn de maretzia lui, mai ales ca de ieri a devenit: taz marele pisic motorist:D
Thursday May 18, 2006 - 01:12pm (EEST)
Entry for May 18, 2006
Entry for May 18, 2006 magnify
asta e zi de stat acasa, am decis.
Thursday May 18, 2006 - 11:49am (EEST)
bye
bye magnify
gonne miss u
Wednesday May 17, 2006 - 01:15pm (EEST)
Entry for May 17, 2006
Entry for May 17, 2006 magnify

el e noul membru al familiei.trebuia sa fac si asta( adica sa scriu pe blog despre fasolica aka diavolul tazmanian).Si unde tot aveam atat timp liber pe langa matz a aparut si bonsaiul de la maria.

Tin sa multumesc tuturor celor care ieri au fost acolo , macar cu gandul si aici ma refer la melkutz si la andreea b( devin melancolica) , abia astept sa apara si pozele ;)

Am tot tinut-o in sarbatori:am terminat cu nenorocirea numita facultate, ne-am despartit de ciopar, a aparut fasole in viata noastra,am imbatranit cu un an:p,a aparut si fazerul si nu se termina aici(hihihi)

Wednesday May 17, 2006 - 12:31pm (EEST)

No comments: