Monday 26 January 2009

part18

alo..?da..stiu

de ce mi se schimba vocea cand vorbesc la telefon?Incep sa ma matzai sau sa vorbesc tare(asta mai rar) si preiau tonalitatea si inflexiunile celuilalt.un exempl cunoscut este: "buna dan sunt!"( si trebuie sa se citeasca cu cel mai larg zambet pe fata si un pic de tot nazal)Stiu ca el e, si el stie ca stiu ca el e dar...am inceput sa -i rasp:" alo..da, stiu" dupa care preiau tonalitatea vocii lui.si asta se intampla de ..hmm..10 ori pe zi?

dupa care urmeaza "ana sunt, catalina..????"; "dap..hmmm.."; "mai stii rezervarea aia a mea?mai am nevoie de o sgl"; "cum sa nu..hmmm..dap"

cea mai tare ramane insa:"catalinutz?ce faci puishor?ai mancat?" dupa care urmeaza evidenta cerere ca doar nu ma suna sa ma intrebe dc m-am spalat si pe dinti dupa aia.

"n-am gasit n-am gasit, da-l draq sa-si gaseasca singur daca s-a trezit asha tarziu"( sorina e dementiala uneori)

si nu in ultimul rand..( doamne ce multi sunt):nicu"ce faci ?!?!nu muncesti ??vezi ca te spun la shefa ta!!!", gerlinda:"ciao.... cata .....ce... mai... faci..."

atata timp cat suna pe telefonul fix cat sunt la munca e ok, dar daca suna pe urgente o sa-i impushcImage

Friday May 12, 2006 - 03:36pm (EEST)
Entry for May 12, 2006

de ce ploua?

a racit soarele si stranuta:)

Friday May 12, 2006 - 11:52am (EEST)
pic pic ce mai ploua , ce ne pasa noua, noi doi si-o umbrela..
pic pic ce mai ploua , ce ne pasa noua, noi doi si-o umbrela.. magnify

iar ploua, bine ca mi-am luat shapca:D

dap

am zis

Wednesday May 10, 2006 - 04:56pm (EEST)
Entry for May 09, 2006
Entry for May 09, 2006 magnify

me ignoring


asta e mai nene de fapt solutia;trebui sa mi se aminteasca din cand in cand sa look at the bright side sau in cazul in care nu o vad sa mi se dea o alta pereche de ochelari cu care as putea remarca acest detaliu.


abia astept fz6-le ( hihihhi).ma apucasem sa scriu mult si lung pe o foaie ce vreau- m-am ingrozit si cred ca el si mai tare decat mine.


acum trec la ignoring , din nou, nu de alta dar e mai sanatos asha pentru tzestosul meu


Tuesday May 9, 2006 - 04:30pm (EEST)
ziua in care nici iarba nu creste
ziua in care nici iarba nu creste magnify

doar baloane de sapun

desi azi e ziua lui relu( mii de scuze ca am uitat sa-ti iau crema de pantofi) si ziua lui dumitriu( lma baaah ca nush cum sa dau de tine)

nush de ce m-am apucat sa scriu , poate din inertie , pentru ca nu am nimic de spus doar vreau in continuare o multime de chestii

si ploaia asta si scarleta care scrie trist si cei batrani bolnavi si nici eu nu vreau card si de fapt nu vreau nimic din ce-mi dau ei vreau ce vreau eu.

si gabitza cum si-a dat ea seama - acu` ma simt vulnerabila

vreau spuma de baie de patrujdemii

Monday May 8, 2006 - 04:26pm (EEST)

No comments: