Monday 26 January 2009

part17

:=))
:=)) magnify

asta trebuie sa fie micul alcoolic din mine

Thursday May 4, 2006 - 02:39pm (EEST)
;)
;) magnify
Tuesday May 2, 2006 - 01:07pm (EEST)
1 mai matematic
1 mai matematic magnify

29 aprilie plecare la 7 de la benzinarie 6 bucati motoare:ciopare, capra si vitezane,ajuns in vama dupa una bucata oprire in constanta.vama plina de nebuni si betivi, atmosfera identica cu cea din alti ani.aici grupul se imparte:3 raman in vama, patru ne cazam in 2 mai.se alatura sww si mai tarziu una bucata logodnica vorbareta si bauta.la10 incepe o ora de concert margineanu dupa care papam 1 bucata snitel rece.# beri sau 5 si ceva 500 de wischi.Seara misto, cel putin eu nu m-am luat de oameni , doar mi-am gasit ceva culcus confortabil pe cioparul uriashului.Ziua 2 incepe cu beri plus 1 portie ciorba de peste.s-a continuat cu beri pana la cele 3 fumuri de liniste de la scarleta care nu au avut asa efect , probabil din cauza logodnicei vorbitoare si atarnatoare.o sticla de vin( sau 2) pentru incalzire fara efect, o a 2_a plimbare cu capra bedeului in loc de top case pana in 2 mai.alta mancare de peste si somn de voie ca doar am venit la odihna si tratament.Am uitat 4 bucati bajeti colegi de liceu teribilisti dormeau in cort, una bucata pusti vanat cu melci la gat de-si astepta pe "femeia lui", una bucata fata lata la Mj in masina care zicea " mudehehehei", una bucata ofelia din urziceni" puteti sa-mi ziceti ofe" de se tot lipeade lume pe la stuf.1 mai dimineatza cu 2 cafele baute la stuf si una bucata betziv ingenunchind langa ciopar si facand declaratii de dragoste cu mare gingasie.Apoi una bucata iolanda disperata uraland.au urmat interminabilele glume despre bobber, nici pana acum nush ce inseamna dar suna funny, o calatorie cu honda cbr a lui nucu ( sarna nucule), una cu capra lui sww si drumul superb pana la corbu si apoi pana la harsova.la harsova au aparut doua..atarnatoare..da asta e cuvantul.s-a terminat totul la 12 noaptea sau ceva dupa berile de la tramvai ce incununau calatoria cu succes dar mai ales cainele omorat de bedeul si sutat de nucu pe autostrada.concluzia e ca raman fan ciopar.

sigur am uitat sa enumar una alta dar per total a fost super, exact cum ma asteptam;)

Tuesday May 2, 2006 - 10:40am (EEST)
Entry for April 28, 2006
Entry for April 28, 2006 magnify
vreau sa dorm muuult si vreau sa fie linistea aia de care vb scarleta ;)
Friday April 28, 2006 - 01:42pm (EEST)
hablas espanol?
hablas espanol? magnify

:)claro que si.Se pare ca nu a fost de ajuns pentru unii ca am stat pana la 3 dimineatza in noaptea de inviere sa aranjez transferuri pentru ca dupa aceea sa anulez pentru ca sunt ei suciti.Bineinteles ca nu stiu ce smenuri invarte domnul acela, dar ..wtf mi-au multumit intr-un final si asta cred ca a contat cel mai mult pentru mine.Acum pot sa visez din nou.

vreau pe costa brava, sa fac plaja sa nu ma bazaie nimeni la cap sa fiu eu cu mine si cu ale mele.

besitos raluci, besitos natalia

Wednesday April 26, 2006 - 05:04pm (EEST)

No comments: