Friday 23 January 2009

part15

Entry for April 06, 2006
Entry for April 06, 2006 magnify

hai ca nu e mereu chiar atat de rau

Thursday April 6, 2006 - 03:35pm (EEST)
mai putin femeie
mai putin femeie magnify

din seria scris carti am uitat ca imi venise ideea in weekend sa scriu si cartea numita drumuri pitoresti din romania( vezi plescoi-terca din jud bz).What ever..

hmm ar trebui eu sa scriu multe carti in ritmul asta ,probabil cel mai mult ma voi chinui sa aleg intre a scrie : 1.de ce m-ai facut mama femeie si 2.partea buna in existenta femeii.urasc sa fiu femeie uneori si asta nu din motive fizice ci din motive :de ce sunt femeile asha labile si de ce trebuie sa fiu asha femeie uneori cu atatea hotarari de luat si atatea probleme care exista numai in capul meu; si nesiguranta aia care omoara majoritatea femeilor, nesiguranta care evident exista doar in mintea noastra.hmm.mai trebuie reflectat

Tuesday April 4, 2006 - 03:19pm (EEST)
*****
***** magnify

weekend de 5* indeed:bucuresti-buzau - vulcanii noroiosi - plescoi - focul viu - buzau - bucuresti.

Monday April 3, 2006 - 01:59pm (EEST)
distrugatoarea de vieti
distrugatoarea de vieti magnify

dap ar trebui sa scriu o care despre arta de a distruge vieti.Se pare ca dupa parerea unora ma pricep sa fac asta.hmm.ciudat..ma consideram o persoana buna.

Si mai trebuie sa scriu o carte:cum e atunci cand esti victima si nu stii, ha ha ha

si ultima carte pe care o voi scrie va avea ca subiect cum sa lupti pentru fericirea ta, ai o singura viata invata sa o traiesti frumos bla bla

iar sunt rea, se pare ca nu sunt o persoana asa de buna cum credeam.scriu si rad.

ar trebui sa-mi schimb numele blogului in"distrugatoarea de vieti"?
imediat
0
ar fi o posibilitate
0
no way
0
Friday March 31, 2006 - 11:24am (EEST) P
ciudatenii
ciudatenii magnify

oameni pusi in situatii ciudate:

ea intre mine si el, nu poate sa renunte la nici unul( dp parerea mea este strict problema ei)imi zice mie sa-i dau lui bani pt ca el e prea bou sa zica "buna".

Altul ma roaga sa ma mai gandesc si sa il bag la loc pe lista de mess, de parca poate cineva sa ma oblige sa vb cu un personaj sau altul.lol - asta e tot ce pot sa zic.

aaa..si mai e si faza cu kunki..wtf..of doamne..lasati-ma sa traiesc.aaaa si apropos kunki:sry ca am izbucnit asha dar chiar te-ai ingrasat , poate unde nu te-am vazut de mult.

si eclipsa..a devenit vina pt toate relele..sa fim seriosi

si cu tot amalgamul asta eu sunt optimistaImage

(cred ca de la eclipsa..hmm asta sa fie..?..no way..)

Thursday March 30, 2006 - 04:49pm

No comments: