Friday 23 January 2009

part15

Entry for March 01, 2006
Entry for March 01, 2006 magnify

ador florile, flori multe de orice fel, sa le primesc, sa mi le cumpar singura, doar sa le privesc , doar sa le miros..azi sunt flori multe la orice colt de strada, mai ales in mainile barbatilor care le duc asha cu un fel de stanjeneala(de ce oare..?)datoria asta de 1 martie..hmmm nu sunt de acord cu ea..

azi refuz sa ma supar, sa-mi fac nervi ..de fapt refuz sa muncesc prea mult:)

Wednesday March 1, 2006 - 10:23am (EET)
incepe sa-mi placa
incepe sa-mi placa magnify

incepe incet incet, dar sigur, sa-mi placa viata mea, sa-mi placa sa ma trezesc de dimineatza in cearsafuri rosii sa fac ceiutz dulce si bun , sa astept sa treaca ziua pentru ca urmeaza plimbari cu motorul si saptamana pentru ca vin zilele pe partie cu echipament nou si shiny.Chiar imi plac noii papuci in care ma simt atat de..hmmm( in sensul de cald si dulce dar nebunesc si activ in acelasi timp)

Thursday February 23, 2006 - 10:32am (EET)
intrebari fara nici o sansa de raspuns
intrebari fara nici o sansa de raspuns magnify

de ce intotdeauna problemele celorlalti sunt mai grave, mai importante decat ale noastre..?si ar trebui sa ne simtim datori sa-i ajutam , iar daca nu o facem suntem rai si daca o facem dar se vede pe fatza noastra ca ajutam nu din inima ci din diverse motive, iar nu e bine.

de ce ar trebui sa ma simt atat de bine ca fac lucruri in plus, ca ajut fara sa mi se ofere in schimb mai nimic in cele mai bune cazuri.Si mai mult decat atat daca ma uit un pic cash inainte sa-mi ofer ajutorul sunt luata drept o persoana rea..sau mai stiu eu.cine sa-i inteleaga pe toti si sa-i impace pe toti; eu una nu pot , nu ma simt in stare si de fapt..nici nu vreau pentru ca abia am timp sa ma ajut pe mine.

aberez

:)))

Monday February 20, 2006 - 01:03pm (EET)
Entry for February 16, 2006
Entry for February 16, 2006 magnify
nu am chef...adica e totul just fine, dar nu am chef..hmm..ciudat
Thursday February 16, 2006 - 11:46am (EET)
ziua lui valerica
ziua lui valerica magnify

No comments: