Friday 23 January 2009

part14

*_*_*_
*_*_*_ magnify

Colegi de tren.Unii mai veseli ,altii mai obositi ,altii mai odihniti pentru ca nimic nu se compara cu mersul pe hol in ultimul vagon, eventual si in cushca aia pentru bagaje.Mi-e mi s-a parut chiar un locshor romantic, nu mai mersesem demult cu trenul si sa am loc chiar acolo.aaa..nu ...nu au inceput sa dea bilete la agentie sau la gara la cushca pentru bagaje, insa nashul da foarte des cate un loc acolo, asta daca te porti frumos.

Vreau inapoi..in tren, in locshorul ala incomod, cu gandul ca ajung acasa, un pic trista, un pic obosita si un pic melancolica.

(si vreau sa-ti multumesc ,stii tu cine ,pt tot chiar daca iar nu e momentul si nici locul decat poate pentru un nie ie nie)

Monday February 13, 2006 - 02:43pm (EET)
:)
:) magnify
fun fun, doar pentru cei ce stiu sa se distreze sau de fapt pentru cei ce vor.mie mi-au prins bine si ginul si berea si dansul haotic , chiar si comentariile si fetzele dezamagite si fetzele curioase ...a fost fun( mai repetam dar..asha intre noi...)
Friday February 10, 2006 - 10:23am (EET)
party ppl
party ppl magnify

si in seara asta:....lets dance/booggie sau cum vreti sa-i ziceti.Este rost de baut si de simtit bine:)

Abia astept(maine detalii)

Thursday February 9, 2006 - 02:05pm (EET)
recomand
recomand magnify
recomand petreceri pentru cei satui de sesiuni si munca, o duminica la schi pentru cei amortiti, liniste pentru cei ce stau de mai mult de 3 saptamani numai in Bucuresti, un pulover gros pentru urmatoarele 3 zile si ...mult calm si multa rabdare pentru urmatoarea saptamana, ca e abia luni:)))
Monday February 6, 2006 - 05:34pm (EET)
chain letters

Tin sa multumesc tuturor prietenilor care mi-au trimis e-mailuri « inlantuite » pana la aceasta data.



Deoarece, gratie amabilitatii voastre :

1. Am incetat de a mai bea Cola de cand am descoperit ca dizolva tartrul de pe peretii vasului de WC !

2. Nu ma mai duc la cinema de frica sa nu ma asez pe un ac de seringa infectat cu SIDA !

3. Put deoarece nu mai folosesc deodorant care poate sa-mi provoace cancer !

4. Nu mai stationez cu masina in parcare deoarece mi-e frica ca cineva imi va inmana un esantion de parfum pentru a ma droga si dupa aceea sa ma jefuiasca !

5. Nu mai raspund la telefon deoarece mi se poate solicita sa formez un numar lung si stupid urmand sa primesc o factura infernala cu apeluri in Uganda, Singapore sau Tokyo !!

6. Cand ies la club nu indraznesc sa ma uit dupa nici o fata, chiard aca este foarte frumoasa, deoarece mi-e frica ca ma atrage intr-un hotel, ma drogheaza si-mi preleveaza rinichii pentru a-i vinde pe piata neagra!

8. Am depus toate economiile in contul lui Amy Bruce, o fetita sarmana care a fost spitalizata cu o maladie ingrozitoare de cel putin 7000 de ori.

(Ceea ce este straniu este ca aceasta fetita continua sa aiba 8 ani din 1995...)

9. GSM-ul meu Nokia gratuit n-a sosit niciodata, nici vacantele platite la Dysneyland care le-am castigat !

10. Mi-am pus cel putin 50 de dorinte care nu s-au realizat niciodata si am difuzat mesajele « norocoase » la toate cunostintele mele de frica sa nu fiu atins de vreo criza cardiaca daca nu le trimit !

Tuturor le MULTUMESC DIN INIMA !


IMPORTANT: Daca nu trimiti acest mesaj in urmatoarele 10 secunde la cel putin 1200000000 persoane, o pasarica ti se va gainata pe cap maine fix la 17h30 !!!

ps: resursa de fun - furnizor
Thursday February 2, 2006 - 05:23pm

No comments: