Friday 23 January 2009

part13

:)
:) magnify
Thursday February 2, 2006 - 03:09pm (EET)
*****
***** magnify

dream about me...ma innebuneste moby..iubesc diminetile cand ma trezesc stransa in brate si la radio incepe melodia asta, iubesc saruturile de pe umarul stang...hmmm..vreau inapoi in pat, cu radioul dat incet si lapte caldutz in cana verde.Dar uite ca la 7 jumate suna telefonul ca nush ce clienti nu se pot caza in budapesta.S-a spulberat si dimineatza asta...

Wednesday February 1, 2006 - 09:53am (EET)
to wish or not to wish
to wish or not to wish magnify

vreau sa vina vara, vreau sa merg la eric clapton si la testament, vreau la depeche mode, vreau la szighet, vreau cu motoru` la mare, vreau rasarit de soare in vama veche...hmmm..vreau cam multe..?ma rog..pana una alta vreau sa invat sa schiez, vreau sa nu am restante, mai vreau party acasa cu fumat mult si pinot noir de murfatlar baut din sticla, vreau lumanari parfumate, sare de baie si spuma multa in cada.Clatite nu mai vreau ca am tot mancat..:).....mai vreau snitel taranesc si ciorba de burta de la zet..hmmm..nu sunt pretentioasa deloc:))))))

si..vreau cand vreau ceva sa ma pot tavali pe jos , sa dau din maini si din picioare pana se intampla

Friday January 27, 2006 - 10:22am (EET)
sweet learning
sweet learning magnify
in stilul asta o sa invat mai cu spor si mai des, chiar daca e vorba de subcarpatii getici.M-am simtit ca o regina..ba nu ca o printesa..ba nu...m-am simtit extrem de bine ca are cineva grija de mine si ma rasfata.uite ca uriashii sunt sensibili..incep sa nu-mi mai pun intrebari , asta e uneori un lucru bun, cel putin pentru linistea mea sufleteasca.Acum trebuie sa-mi iau revansa, trebuie sa invat o reteta noua, impresionanta si duuulceeee
Wednesday January 25, 2006 - 09:58am (EET) P
brrrrrrr
brrrrrrr magnify
era o poezie cand eram eu mica, ceva cu maicutza gerului..o mai stie careva???
Tuesday January 24, 2006 - 11:42am

No comments: