Monday 26 January 2009

part 42

looking forward 4 some more fun
looking forward 4 some more fun magnify

nu , nu am ramas acolo, desi as fi vrut.motivul intoarcerii:pisica.m-am intors mai bronzata si cu mai mult chef de mare, motoare si bere ca niciodata.de o saptamana dorm 4 ore pe noapte si sunt bine si simt ca asta o sa fac toata vara.marea ma asteapta si weekendul asta si nu pot sa o las sa ma astepte, tin prea mult la ea.

acum stiu.data viitoare cand plec o sa-l iau si pe Iorga cu mine sa-i arat marea de acolo si florile si soarele, sa-l imprietenesc cu pisicile spaniole si sa-l invat sa stea cuminte pe motocicleta atunci cand ne ducem la moto gp.

m-am intors un pic altfel:mai vesela, mai indragostita, mai curajoasa si mai increzatoare.poate mi se trage de la jocul cu delfinii, sau de la emotiile moto gp-ului, sau de la atata sangria si iarba, sau pur si simplu de la concediu care a lasat bronz aramiu.

Thursday June 21, 2007 - 12:48pm (EEST)
BCN here i come
BCN here i come magnify
Maybe you’re one of those who want to be forever young.
Maybe you always want it to be the weekend.
Maybe you often think “let this night never be over”
And maybe you wish that spring was all year round.

But don’t be mistaken. The best things are just that because they end,
Because they last only for a while, like flowers, like ice cream, like sunsets.

So now
That you’re young,
That it’s spring,
That the weekend is about to begin,
And that you’re out at night
Friday June 1, 2007 - 10:07am (EEST)
Entry for May 28, 2007 magnify

am inceput sa simt vara.primele parti de piele inrosita, primul somn pe plaja.Au inceput din nou plecarile saptamanale in vama veche si eu am inceput sa ma simt ca intr-o continua vacanta.Astept sa treaca si saptamana asta sa fiu pe bune in concediu.ieri am facut prima baie in mare pe anul asta :D - da, mi-au cam amortit picioarele la inceput dar dupa o ora era chiar ok.

Duminica viitoare o sa fac baie in mediterana - ah nu m-am putut abtine sa nu spun la toata lumea:p

Monday May 28, 2007 - 12:08pm (EEST)
Entry for May 21, 2007

deci vreau mai mult timp.incerc din rasputeri sa-mi fac timp pentru toate si pentru toti.de multe ori reusesc, dar parca tot trece viata pe langa mine.simt ca am obosit , dar nu suport ideea de a sta .

of course, ca am avut un uichend suuper plin;of course cam o zi super plina si ma asteapta o saptamana plina de evenimente.vreau sa le fac pe toate.nu ma pot opri sa ma odihnesc.cine a inventat somnul?ok.sunt multi care m-ar contrazice, sunt sigura.

e 17:24.la 6 jumate tre sa fiu in aparatorii patriei.dp aia fuga fugutza in cotroceni sa urez la multi ani.dp aia in celalalt capat al bucurestiului pt dat cu aspiratorul, facut mancare, jucat cu pisicul,baut o bere, inapoiat lada frigorifica.poate la un moment dat somn.maine vreau sa ies cu aia mica, am curs, vreau sa ies cu bubu mic.azi ar fi trebui sa ma duc la sala.dar cand??

astept sa vina concediul.atunci o sa alerg sa vad chestii si o sa petrec.probabil o sa ma intorc mai obosita decat am plecat;dar o viata am si pe aia sa o dorm?

Monday May 21, 2007 - 05:32pm (EEST)
tupeu

yep, i`m pissed off.

cum se poate?poate ma lamureste si pe mine cineva.stai la 5 minute de mine;te lingusesti once in a while pe mess;doar asha de dragu de a vorbi cu cineva pentru ca te plictisesti ingrozitor.nu ma bagi in seama cu lunile desi chipurile suntem prietene si apari ca o raza de curcubeu , fara macar sa saluti pentru ca ai nevoie de ajutor.scuza-ma ca-ti rad in fata crezand ca ai si tu o ocupatie de aia imi ceri anumite informatii , dar aflu ulterior ca e pentru nush ce prietena care face curs bla bla( as if i fuckin` care).Plus de asta, crede-ma ca nu am timpul tau sa ma ocup de astfel de documnetatii pt "X" ,care "X" si le-ar dobandi singura daca ar intresa-o cat de cat sau ar da niste search-uri pe google.macar ai putea sa saluti, din bun simt, daca nu de dragul "prieteniei" .asta mie mi se pare tupeu.nu stiu de ce ma mai supar pe femei.nu ar trebui.majoritatea din noi facem chestii fara sa le gandim, dar acum chiar am dat ignore la pesoana in cauza( too many, too much).have a nice life.:D

si aveam si eu o zi faina.

Tuesday May 8, 2007 - 05:45pm (EEST)

No comments: