Monday 26 January 2009

part 41

chef

azi m-am chinuit sa fiu zambitoare in metrou.asteptam metroul, ascultam f tare kreator in casti si m-a izbit.azi m-am trezit bine dispusa.de ce brusc trebuie sa devin serioasa cand cobor in subteran?!gata..punem zambetul pe buze.m-am uitat in jur toti erau posomorati sau pe aproape.eu eram foarte hotarata sa-mi mentin zambetul pe fata pana la unirii.zis si facut.bine ca am ajuns destul de repede ca incepusem sa observ in geamul metroului cum zambesc tamp iar ceilalti nu si ma cam umflase rasul de ideile mele matinale.

da azi m-am trezit cu chef, mare eveniment avand in vedere ca de o luna incoace nu aveam chef nici sa deschid ochii.azi am dat cu aspitatorul si cu mopul, am gradinarit un picutz, am periat pisicu si am papat supa de legume, da la micul dejun la 7 jumatate dimineatza. :D

azi e cu chef

Tuesday May 8, 2007 - 09:35am (EEST)
vise de pisica

stateam intinsa pe spate asteptand sa-si poarte iarasi varfurile degetelor de pe frunte pe varful nasului, sa coboare peste buze si barbie si sa ramana in zona gatului.tineam ochii inchisi si visam la un soare caldutz si la o plaja pustie.mi-am ridicat mainile deasupra capului si am inceput sa ma intind de placere.imi venea sa ma intorc pe burta dar nu puteam renunta la senzatia aceea cand degetul lui ajungea din nou pe varful nasului.

reusise insa sa ma surprinda.degetele lui ajunsesera in par.isi trecuse niste suvite de jur imprejurul degetelor.m-a ciupit usor de lobul urechii si a urmat alt traseu cu degetul.din spatele urechii si din nou pe gat.simteam nisipul gadilandu-ma si razele de soare parca ardeau mai cu putere acum.

m-am trezit printre cearsafuri parfumate, lungita pe diagonala patului.avusesem vise de pisica.

Friday May 4, 2007 - 05:23pm (EEST) s
vineri
vineri magnify
just waiting for the week-end
Friday April 27, 2007 - 05:30pm (EEST)
lene

daca azi as fi pisica


Pussydoespussy
Uploaded by vkmag
Tags: pisici
Thursday April 26, 2007 - 11:35am (EEST)
Entry for April 25, 2007
grafffi.jpg

Stencil-ul cu Ceausescu “Vin in 5 minute” care impodobea de ceva vreme zidurile Bucurestiului si-a gasit de curind o replica:

plecin5min.jpg
Wednesday April 25, 2007 - 05:27pm (EEST)

No comments: