Monday 26 January 2009

part 38

what made my day -an emo song

lol ;tks mmarkwitzz
Thursday March 22, 2007 - 04:45pm (EET)
no entry for 20th of march

"mai tii minte cand ne plimbam tinandu-ne de mana?mi-e dor din cand in cand sa-mi simt degetele in palama ta.Nu vreau sa crestem mari si sa fim seriosi.vreau sa ma plimb la nesfarsit cu tine alaturi prin parcuri, prin cartiere ciudate;sa pot sa tzopai pe strada, sa-ti sar in spate sau sa ne oprim intr-o intersectie si sa ne sarutam.Vreau sa stau pe o banca in parc spate in spate si sa citim.Nu vreau sa cresc mare, nu vreau sa fiu serioasa.Mi-e dor de gradina botanica si de palatul mogosoaia.

Hai in weekend la mare, nu in vreo statiune, hai pe plaja in constanta.e prea frumos sa mai stam aici sau sa ne inchidem intr-o cafenea.Hai sa luam si pisica cu noi; o sa o invatam sa prinda fluturi.Eu sa scriu si o sa fumez mult, tu o sa iei figura de om mare si o sa faci planuri sau o sa te intinzi pe nisipul umed, o sa inchizi ochii si o sa astepti sa-mi treaca nazbatiile de copil.Dupa nici doua ore sa-mi treaca.o sa mi se faca frig si o sa vreau acasa sau in vreo cafenea.hai la mare macar pentru doua ore sa nu mai fiu serioasa"

Tuesday March 20, 2007 - 09:50am (EET)
"Oliver " is my middle name
"Oliver " is my middle name magnify

"

je: imi mai zici o data cum era cu lipia cu avocado?
alexandra :
alexandra : lipia o gauresti
alexandra : daca nu e deja gaurita
alexandra : k de obicei e
alexandra : si o umpli cu cascaval ras
je: pai cum o gauresc?
alexandra : o rupi si tu la un cap
je: aaa
alexandra: asha
alexandra: si vezi sa iei un cascaval mai gras, sa se topeasca usor
alexandra: si ii pui deasupra doua smacuri
je:
alexandra: unul facut din: rosii taiate cubulete mici, porumb si ceapa rosie
alexandra : si al doilea facut din avocado frecat cu lamaie si patrunjel
alexandra : da' vezi sa le pui invers
alexandra : intai avocado si dupa celalalt
alexandra : si sa nu uiti sa pui sare in avocado ca e gretos fara
je: aha
je: oki
alexandra : that is it
alexandra : asa
je:
je: sarnaaa
alexandra :
alexandra: ti'am zis ce a spus d.., nu?
alexandra: a dat mama sa'i puna avocado peste lipie
je: da
alexandra: si a sarit repede: "Nu, nu kkt d'asta"
alexandra: soooo
alexandra: ai grija sa nu vada altcineva smacul inainte
je:
je: o sa am grija
je:
alexandra:

"

sooo: zis si facut.pe aceasta cale multzam fain celei care ma invatza sa gatesc tot felul de nebunii.nu a vazut nimeni smacul verde inainte si cu ocazia asta sunt linistita in privintza deciziei mele "vegetarian wanna be".Reteta de mai sus poate inlocui cu succes shaorma de care sunt atat de dependenta.( hihihi)

Thursday March 15, 2007 - 12:07pm (EET)
experimente in bucatarie
experimente in bucatarie magnify

inca imi miros mainile a scortisoara si a portocale.Dimineatza a trecut mai repede decat m-as fi dorit.Am ramas cu mirosul.

Am experimentat.De ceva vreme ma aflu in fata experimentelor de tot felul in bucatarie.Am devenit fanul infocat al lui oliver.Nu fac retete complicate de la povestea cu puiul( faimosul pui de revista umplut cu morcov si pastrnac ce nu voia sa prinda culoare deloc).ma distrez cu retete vegetariene si diferitele feluri de mancare cu pui.Adun retete, insa nu ma tin niciodata de ele.ideea conteaza.

De dimineatza am experimentat din amintiri faimosii mucenici (nu cei modovenesti ci aia cu zeama lunga) fara sa sparg, vars, trantesc, scap ceva.Stau in fata oalei ce fierbe cu spume.oare asa ar trebui sa faca?mai amestec un pic.Imi aprind o tigara si ma intreb daca au trecut 10 minute( timpul de fierbere al "8- urilor" )sting aragazul.parca sunt moi si oricum e tarziu si trebuie sa ajung si la birou.Stiu ca zeama asta trebuie sa fie dulce: pun o ligura de zahar, pun doua, mai pun jumate..o fi de ajuns?lasa..mai bine sa fie dulce decat sa aiba gust de faina.Stiu ca mama punea zahar vanilat.nu am din asta.Las ca pun coaja de lamaie si portocala, 2 linguri de scortzishoara si gata.Nu am nuca.o sa iau in drum spre birou si o pun diseara in zeama.o reusita totala.Dupa ca am intrat in 3 magazine sa iau nuca si am primit raspuns negativ am inceput sa ma gandesc serios daca or fi comestibili mucenicii mei si fara nuca.vom vedea diseara.totusi ,daca pateul de soia cu ciuperci facut in casa de mirabela nu a omorat pe nimeni nu cred ca o vor face "8-urile" mele.

Tags: bucatarie
Friday March 9, 2007 - 12:43pm (EET)
party with death
party with death magnify

Locatie proasta, vorba cuiva mai bine se tine intr-o garsoniera,;sunet impecabil, macar asha am mai uitat de locatie.Parca prea multi grasi ( hihoh - uitasem ca detarii sunt oameni serioshi), bere naspa, betzivanu care imi facea poze.Plecat acasa cu taxiul ca niste magnati in blitzurile aparatelor foto ale prietenilor roacheri ce asteptau la tramvai( asta mi-a placut).galagia pe care am dorit-o, grohacii, isteriile gagicilor,gandurile mai negre, mai gri, mai roz, de ce nu.

m-am apucat sa fac o chestie din pasiune, din dorinta oarba, din sete de feeling altfel.simt ca nu e copilarie si stiu ce implica, si fie vorba intre noi, implica foarte multe.este si asta un fel de petrecere a mortii sau mai de graba cu moartea.dansam impreuna, ne mai facem cu ochiul,eu mai zambesc un pic doar cu un singur colt al gurii.E pentru prima data cand imi doresc ceva ce parca nu se potriveste cu firea mea zapacita, sunt sigura insa ca incapatanarea isi va spune si de data asta cuvantul.

si petrecerea continua.uneori doar eu cu mine suntem la petrecerea asta si e fain si asa

Tags: death
Wednesday March 7, 2007 - 10:18am (EET)

No comments: