Monday 26 January 2009

part 37

Entry for March 01, 2007
Entry for March 01, 2007 magnify

ziua ce alta data probabil insema ceva acum nu e decat un kitch, un cosmar pentru barbati, un motiv sa se parfumeze in exces femeile( era sa mor de dimineata in metrou).Am uitat sa ma bucur de martzishoare, bine ca a ramas bucuria de a primi flori.da ma bucur ca e 1 martie din motive obiective, bineinteles: vine sezonul verdetzurilor, legumelor si fructelor cele mai dragi mie,se face cald si frumos si nu o sa mai fiu femeia ceapa,o sa port shlapi din nou si ochelari de soare( hihihi)

pic by TBC

Tags: flori
Thursday March 1, 2007 - 04:12pm (EET)
capriciile iernii

se simtea afectata de vreme, de mersul lucrurilor in general.avea impersia din nou ca nu o intelege nimeni si oricat s-ar chinui sa-i faca pe celalati sa priceapa macar o farama din ce era ea nu izbutea.Pana si cei ce se presupunea ca ar trebui sa-i fie cei mai apropiati trageau concluzii pripite.Clipa in care i-a sarutat genunchii a facut-o sa spere din nou in ceva mai bine, i-a dat putere si a trecut peste inca o zi, nu prea grozava.Zilele nu prea grozave pareau ca se repeta la nesfarsit si asteptarea zilei speciale se prelungea dureros.Intalnirile cu diversi care-i dadeau dreptate o ajutau sa treaca peste iarna mult prea capricioasa pentru gusturile ei.

Voia sa zambeasca dar nu reusea decat sa-si schimonoseasca fata intr-o grimasa caraghioasa.isi studia zambetele false si reactiile in oglinda.Trebuia sa fie asha cum trebuie nu asha cum era.oamenii din jur o ingrozeau de multe ori;ajunsese sa-si schimbe principii de viata. cerea iertare in gand celor care inca mai credeau in utopii si in ea.

soarele din ziua trecuta de la amiaza a facut-o sa-si scoata nasu` la aer.A observat oameni si comportamente .o donshoara fina arunca coji de semnite pe jos, o mama responsabila isi tara copilul de 3-4 ani prin mijocul unei intersectii facand slalom printre masini, bishnitzarii tot la coltul blocului schimba valuta si vand cd-uri contrafacute, toti merg cu capetele in jos ca niste oi manate de un cioban invizibil;nimeni nu are voie sa zambeasca.coada de la covrigarie este ingrozitor de mare.dintr-o data parca s-a innorat din nou.

Tuesday February 27, 2007 - 09:55am (EET)
this is how it works
this is how it works magnify

This is how it works
You're young until you're not
You love until you don't
You try until you can't
You laugh until you cry
You cry until you laugh
And everyone must breathe
Until their dying breath

No, this is how it works
You peer inside yourself
You take the things you like
And try to love the things you took
And then you take that love you made
And stick it into some
Someone else's heart
Pumping someone else's blood
And walking arm in arm
You hope it don't get harmed
But even if it does
You'll just do it all again

regina spektor -on the radio

picture by lex

Wednesday February 21, 2007 - 01:46pm (EET)
elogiu pentru prostie

mai tii minte cum a inceput totul?eram mai intai colegi de birou, apoi amici.ma invatai ponturi.Mi-ai spus ca iti aduc aminte de fosta ta prietena , iar el iti aduce aminte de tine in urma cu 4 ani.Imi place ideea de a fi prieteni.mergeam in pauza de masa si ne luam mancare impreuna.Uneori cand era prea tarziu sau prea frig ma duceai acasa cu masina.Incepusem sa vorbim multe despre noi si era bine.Eu iti dadeam sfaturi( pe care mi-am dat seama ca le urmai dar in alt sens decat cel pe care il exprimasem eu) tu ascultai si ma ajutai cum puteai .Dupa cateva luni totul a inceput sa se transforme cand mi-ai zis ca incepi sa te uiti la mine altfel.Ne-am hotarat atunci ca acest lucru nu se poate si trebuie sa ramanem asa cum am fost si pana atunci desi stiam amandoi ca nu poti sa comanzi sufletului.Asa ca lucrurile au inceput sa degenereze treptat( incet..dar sigur).

Eu ma faceam ca nu observ, tu te faceai ca nu e asha.Ai inceput sa dezvolti un spirit patern.Aveam tata, nu mai aveam nevoie de unul si aveam iubit care imi oferea tot ce aveam nevoie.Simteai ca pierzi teren in favoarea celorlalti si spiritul patern a devenit mai puternic.Nu ai inteles ca nu de asta aveam nevoie ci de un prieten si atat.

Intr-o buna zi ai explodat:ori impreuna ori nimic pentru ca prietenul meu nu poti fi.Nu-mi venea sa cred ca o prietenie atat de frumoasa, cel putin in imaginatia mea( am ajuns sa cred asta pana la sfarsit) a ajuns aici.Acum stiu ca vina mea a fost ca nu te-am respins de la inceput asa cum ar fi trebuit.Te ignor de aproape un an.Sper sa-ti treca.Acum stiu ca ma urasti, insa nu stiu de ce.Nu vreau sa te mai vad, nu vreau sa mai vorbesc cu tine, nu mai vreau sa plang pe umarul tau si nici tu pe al meu, nu mai vreau sa ne plimbam noaptea prin oras cu masina fara nici un scop.Poate pentru ca acum am un scop, nu mai am motive sa plang si am realizat ca prietenia noastra era bolnavicioasa si ne facea rau.

Prietenii mi-au zis sa nu mai cred in asta.Nici nu mai cred.

exista prietenie sincera intre un barbat si o femeie?( doar prietenie)
  • da
  • nu
  • esti dusa( din nou)
See results
Tuesday February 20, 2007 - 06:03pm (EET)
Entry for February 20, 2007
Entry for February 20, 2007 magnify

este a 3-a oara cand scriu si sterg.cred ca voi renunta

Tuesday February 20, 2007 - 02:16pm (EET)

No comments: