Monday 26 January 2009

part 35

same old
same old magnify

se iubeau in contratimp.Asa iubise mereu.Poate asa trebuia sa fie, asa era natura lucrurilor si ea nu stia.mereu crezuse ca asta nu poate sa fie un lucru bun, dar...Ii era bine asa.Ii placea sa-l iubeasca cand el nu voia si ii placea sa se simta iubita in momentele cand nu avea nici un chef de asta.Il umplea uneori de sarutari si alte ori ii arunca priviri urate fara un motiv anume; reciproca era valabila.era nebuna, nebuna din cauza lui, pentru el, si dupa el.in zilele cand nu voia sa-l vada simtea nevoia sa fie sanatoasa.probabil din acelasi motiv mai simtea si el nevoia sa evadeze

picture by lex

Wednesday February 7, 2007 - 09:41am (EET)
late entry for weekend
late entry for weekend magnify

02.02.2007 - Laptaria Lui Enache, ora 22-pana tarziu spre dimineatza :KUMM

Spre tine ma-ndrept
Si cred c-ai o mie de chipuri
La fel cu-acel pe care-l privesc
Zambesc, visez cu orbite solare
La fel cu-acel care-i altul mereu

R. Nu pot sa ating
Cuvintele ce-ncet se sting
Nu pot fi altul decât sunt
Ma inspimant
Suntem toþi o apã si-un pãmânt

Pe tine te-astept
Iar tu nici nu sti ca traiesc
La fel, fidel unui punct de rascruce
Ce-aduce cu visele noastre comune
Ramane doar sa vedem unde-o duce

03.02.2007

finally i have seen maria,copane de pui pane, bere in regie, vin acasa, rummy pana spre dimineatza( I am getting better)

04.02.2007

easy like sunday(morning, noon , evening);somn de frumusete, jos palaria,volver,bere nefiltrata,

Monday February 5, 2007 - 10:32am (EET)
just let me be:ME
just let me be:ME magnify

nu vreau prieteni noi.si daca ii vreau ii caut eu si mi-i aleg.se zice ca sunt antisociala, uneori cred si eu asta.ii urasc pe cei care se baga in seama.nu mi-am facut blog sa ma imprietenesc cu diversi.am inceput bloguitu` cu scarleta si afrodika just for fun.la mine nu a fost niciodata jurnal..decat unele fraze.cine ma cunoaste isi da seama ca doar o parte din mine e aici, trei sferturi inspiratie, si eu sunt pe paginile astea atunci cand sunt provocata, de scarleta, mia sau de oameni care stiu sigur ca imi citesc blogul.Am prieteni, putini da buni , zic eu( acum imi vin in minte fix5).imi plac oamenii interesanti cu care am ce vorbi si altceva decat " ca faci?".Asha au aparut discutiile cu "prietenii" de pe blog pe care ii apreciez pentru calitati diverse.

Chestia asta ar trebui sa o fac cumva publica, sa vad toti turcaletii si bagatorii de seama.cum imi pun o poza mai nice cum apar invitatiile, chiar daca oamenii nu vorbesc aceeasi limba cu mine.....sau mai bine schimb poza, pun din nou iepurashul isteric.

Asta e ultima data, promit..nu ma mai enervez ( hihihhi)

Friday February 2, 2007 - 05:16pm (EET)
Vorba cuiva: " ca faci..?"....R:"stau"

Si la intrebarea asta vin tot felul de raspunsuri care mai de care de uneori iti cam sta mintea in loc.

nu neg.imi suna telefonul.la capatul celalat se auzea: o intrebare , eterna de altfel:" ce faci?".Raspunsul meu: " uite..ma plimb prin casa" - lucru pe care l-am facut destul de des.Alte raspunsuri: " pe aici prin curte" , sau " stau" - cel mai tare raspuns ever.mai nou raspund " muncesc", destul de sec sa fiu lasata in pace repede.

de aia acasa am telefonul pe silent, nu am telefon fix, nu am mess, skype, msn,google talk bla bla.factura vine maxim 50 de lei si eu sunt ff happy

nu ma intreba " ca fac?"; acum stau, fac bine, muncesc.merci.

ps:bunica`mea zice ca e un gest f frumos sa mai intrebi lumea ce face.

Friday February 2, 2007 - 10:23am (EET)
scarleta tagged me

21 reasons to get out of bed:

1.raze de soare

2. Uriashu`

3. Iorga( pisicu` pt necunoscatori)

4.motoreta

5.gandul "azi trebuie sa fac ceva/altceva..whatever"

6.prima tigara, si a doua si..camel blue

7.laptic cald din cana verde

8.florile

9.picaturi de ploaie( asta numai vara)

10.ski( asta numai iarna)

11.baia in mare la 6:30 am

12.prieteni

13. muzica ( pour les connaiseurs)

14. copii

15.paine prajita cu branza de vaci si ketchup picant la micul dejun

16.shaorma la 12 noaptea

17.cartea pe care am inceput sa o scriu

18.ai mei

19.baie de o suta de mii

20.vin demisec, wiskey cu red bull , silva neagra,gin tonic

21. just being...(high)

Friday January 26, 2007 - 10:28am (EET)

No comments: