Monday 26 January 2009

part 30

Entry
inca o seara cu lacrimi, inca un somn inceput printre suspine, inca o dimineatza cu ochii umflati de atata plans.isi ia pisica in brate si isi mai aprinde inca o tigara.inca o data ii tremura mainile, de frica, de rau..nici ea nu stie.Uneori ii vine sa urle, dar incepe sa fredoneze aceleasi melodioare vesele.Ar fi atat de usor sa dea vina pe cineva, dar nu are pe cine.lumea perfecta de ieri s-a transformat azi intr-un cosmar, iar maine inca o data va fi perfecta.Penduleaza intre tremurul de fericire si cel de disperare.Stie de ce.
Monday November 13, 2006 - 04:22pm (EET)
Entry for November 10, 2006
Entry for November 10, 2006 magnify

s-a trezit plangand.nu-i era rau, nu visase urat, chiar voia sa planga.el a luat-o in brate si a sarutat-o pe umarul stang, ca in fiecare dimineatza, ea l-a sarutat pe frunte si a plecat.tigara din dimineata aia semana a joint.Lumea ei mirosea a tutun, a vin rosu demisec,a pisic mic,cateodata a friptura sau a prajituri; lumea ei mica era perfecta .doar uneori ii trebuiau niste intalniri , niste discutii ca sa nu uite, sau ca sa-si aduca aminte.

Friday November 10, 2006 - 10:06am (EET)
fuck off..here I come
fuck off..here I come magnify

It’s a new dawn
It’s a new day
It’s a new life
For me
And I’m feeling good…

ps: http://youtube.com/watch?v=UT2cakhogJA :))))

Thursday November 9, 2006 - 11:13am (EET)
Entry for November 07, 2006
Entry for November 07, 2006 magnify
just wish me luck ;)
Tuesday November 7, 2006 - 01:41pm (EET)
issues
issues magnify

de fapt, stii ce..?am o problema.am o mare problema cu oamenii care se vor pretiosi si sunt ce sunt.am o problema cu susotelile si fatarnicia.oh...get lost ppl..uneori chiar si mie imi este greu sa ignor atata.

Friday November 3, 2006 - 03:42pm (EET)

No comments: