Monday 26 January 2009

part 30

oameni care merg cu metroul

din pacate, pana reusesc sa-mi iau carnetul merg cu metroul.din pacate sau din fericire, pentru ca in acest mod de a ma deplasa am ocazia sa observ, sa ma amuz, sa-mi pun intrebari.Imi plac oamenii veseli din metrou, imi displac cucoanele care se vor pretioase dar ceva din alura lor denota tzaranie.Sunt funny oamenii corporate care merg pe sub pamant, ii recunosc de la o posta:au costum, servieta diplomat , barbatii sunt geluiti, iar femeile cu parul foarte bine strans in coada de cal sau coc.Camasile cu guler ascutit peste costumul , in majoritatea cazurilor, destul de ieftin.Femeile gen Apaca sunt cele mai enervante:daca se dau cu parfum , e unul prost, daca nu, miros a bucatarie.Acestea sunt acelea care se inghesuie, se imping de parca ar fi sfarsitul lumii, de parca nu ar putea sa plece cu 15 minute mai devreme de acasa si atunci nu ar mai fi tot timpul intr-o intarziere disperata.mai sunt nelipsitii ascultatori de muzica, data mai tare sau mai incet.

intru in metrou ultima si ma asez cu spatele la ei , cu fata la geam.ii privesc indirect prin geam.ei sunt povestea mea din fiecare dimineatza si seara.Pe unii ii recunosc ii, vad mai tot timpul si deja le-am construit cate o poveste.Tipul cu mp3 playerul cu toarta, un tip emo, cu un job nu tocmai satifacator,un pic trist din cauza complexului de superioritate.Tipa blonda care-si serveste cafeaua in fiecare dimineatza de la tonomatul de la metrou pare genul de fata ce nu se poate trezi niciodata la timp.Tipul corporate care vara poarta si sacou, iar iarna poarta doar sacou.Fata bruneta cu tocuri cui si geanta de blanitza ce pare sa aiba un job indoielnic,sau o fi secretara(:p)

calatoria cu metroul - adevarata experienta.o prefer pentru ca ajung repede si nu sunt blocaje de trafic, dar odata cu aparitita carnetului..mmm..voi renunta la o asemenea placere

Tuesday October 31, 2006 - 09:50am (EET)
evil never dies

You are Pure Evil

Image
how evil are u?
Thursday October 26, 2006 - 04:38pm (EEST)
in cautarile mele

si iar fac un research si dau de oameni asemanatori mie( hihihih):

http://blog.360.yahoo.com/blog-UKEzl381aacyDvWTT5qkqTxKsBk-?cq=1

rock on

Wednesday October 25, 2006 - 04:03pm (EEST)
F1,Festivalul Vinului,Gandul Matei,Utopia,Avat etc etc
F1,Festivalul Vinului,Gandul Matei,Utopia,Avat etc etc magnify

1.Gandul Matei - rulzzz;tre sa fac rost de album

2.Vinul din Republica Moldova - rulzzz;cu ocazia festivalului s-a facut o achizitie de vin cu care se spera sa trecem iarna

3.Utopia - rulzz;ma simt bine acolo tot timpul

4.Avat - tks cristi, raman datoare one big time(ps: ti-am ascultat sfaturile si a iesit demential)

5.F1 - ALONSO RULZZZ - http://www.formula1.com/race/news/5169/769.html

6.chestiile cu minus in fata nu conteaza

Monday October 23, 2006 - 09:44am (EEST)
Entry for October 23, 2006
Entry for October 23, 2006 magnify

Inca o data se asteptase la prea mult de la oameni si inca o data era dezamagita.Nu-si invatase lectia.Acum trebuia sa o ia de la capat.Realizase inca o data ca nu exista:ingeri pe pamant, suflete pereche,printi salvatori ,femei pisica, exista decat oameni,oameni simpli, prea grabiti, prea concentrati asupra propriilor lor persoane , prea purtati de valul cotidian incat sa mai aiba timp, chef, rabdare sa fie unul din personajele de mai sus.

gata..din nou nu isi mai dorea nimic

Monday October 23, 2006 - 09:13am (EEST)

No comments: