Monday 26 January 2009

part 27

market research

azi am facut o.. cautare ( da , asha o sa-i zic pt ca nush cum i-as putea spune altfel) la prima ora.am vrut sa vad cu cati dintre bloggeri din romania am ceva in comun, mai ales ca la profile am pus chestii generale.Concluzii:majoritatea care asculta punk si hardcore au printre cartile preferate idiotul si portretul lui gray;culmea sunt singura din romania careai i-a placut masinaria rock `n roll, pentru ca mi-e greu sa cred ca nu a mai citit-o nimeni( sa fiu doar eu si marlyn manson? lool)suntem extrem de multi care sustinem ca nu ne place tv-ul( o fi bine..nu o fi), desi tind sa nu-i cred pe toti, pentru ca a devenit foarte cool sa zici ca esti cult si nu te uiti la tv.( nu va impacientati nu am indreptat degetul spre nimeni)

si cam atat ca toata cautarea mi-a fost intrerupta( asha imi trebuie daca vin la munca sa fac lucruri personale);o sa continui ( cred)

Thursday August 31, 2006 - 12:18pm (EEST)
dancing with sick ppl

tot drumul m-am gandit ca o sa ma intorc in fata calculatorului si o sa scriu mii de chestii, ca doar s-au intamplat atatea, dar...iar e o zi din aia in care nu am cuvinte.

pe scurt:formula 1 istanbul, plecat vineri diminata, bulgaria e o tara de kkt, turcia nu e mult deasupra asha ca vb cuiva o sa-i zicem tara de rahat.formula 1 - bestial.

mult jeg, oameni idioti cu care nu e bine sa mergi la drum,drumuri fara indicatoare, kebap mai prost ca in romanaia - dovada:cand am ajuns in romania m-am oprit la shaormarie.

minusuri: alonso pe 2; plusuri: alonso in fata lui shumi.

luni dimineatza , 3;40 - romanica- niciodata nu m-am simtit mai bine la sosirea in tara.

alt minus: GPS-ul

alt plus:harta

noroc chior: la o ora dp ce am iesit din istanbul a fost un atentat cu bomba in partea europeana

per total:mai vreau la formula 1 dar nu la turci,o sa ma intorc in istanbul ca sa-l vizitez, dar o sa merg cu avionul si cu oameni alesi pe indelete.

Tuesday August 29, 2006 - 10:38am (EEST)
Entry

a sunat cesul de 5 ori.il auzeam dar pur si simplu nu voiam sa ma trezesc.imi doream atat sa vina ziua asta si in sfarsit a venit si eu nu stiu cum sa reactionez.a fost ciudat de bine si de rau in acelasi timp.presimt ca se vor intampla fix chestiile pe care nu mi le doresc si stau neputincioasa si astept sa vina sa treaca peste mine, prin mine si dupa aia sa-mi vad in continuare de drum.nu ma condamna ca nu am reactii, sau nu le am pe acelea

Wednesday August 23, 2006 - 09:57am (EEST)
duminca, ora 6:30, vama veche
duminca, ora 6:30, vama veche magnify
Monday August 21, 2006 - 03:15pm (EEST)
vreau la mare!!!!
vreau la mare!!!! magnify

in seara asta vreau sa plec la mare.

cine vine cu mine???

Friday August 18, 2006 - 03:03pm (EEST)

No comments: